Wednesday, January 12, 2011

ambil angin dengan kakak

hari ini, aku keluar ambil angin dengan kakak comel aku tu
tak pegi mana mana pun, jalan jalan tengok tempat belajar dia, UIAM
seronok juga lah, dapat sembang sembang dengan dia, banyak juga cerita kakak aku tu
kat tempat belajar dia ada jualan jualan, PC fair..
kat situ, aku dapat juga perhati atau 'usha' karakter karakter 'student' U kat sana
sambil tu aku 'try' biasakan diri dengan suasana U ni sendiri
yang aku nampak setakat ni, dieorang ni jenis yang ramah sangat..kebanyakkannya lah
yang lelaki pulak kalau lalu sebelah tu, senyum sepanjang masa..terharu jugak
tapi yang paling aku rasa tak 'best', dieorang punya cafe, selalu je tutup..nak makan macam mana kalau tiba tiba 'urgent' kan..
aku jenis orang yang kalau takda tempat makan tak boleh 'survive' kecuali puasa, hee..
apa yang dapat aku beli hari ialah, CD maher zain..ketinggalan kan?
anyway, 'best' hari ni sebab ada orang yang belanja 'breakfast' dan 'lunch'
siapa lagi kalau bukan kakak aku, NOOR NADIAH :)
pagi tadi, dia belikan aku lasagna, dan 'lunch' pulak dia belikan bubur nasi tambah sup, sedapp sampai menjilat sudu
dan sekarang dia terlelap sebab nanti dia nak pergi kelas pulak, aku temankan dia hari ni dekat bilik, sebab dah banyak kali jugak dia ajak teman dia dan aku pulak selalu ajak dia keluar sama sama, tapi selalu je tak dapat..soo, hari ni aku ambil keputusan! aku temankan dia :)
p/s : akak, belajar rajin rajin, k.na akan sentiasa menyokong akak dari depan dan belakang, saranghaeyo!

No comments:

Post a Comment